Utilizator
Parola

Etapele implementarii EOS

Realizarea unui Studiu al Opiniei Angajatilor presupune urmatorii pasi:

  1. STABILIREA DIMENSIUNILOR pe care se va realiza cercetarea, si care se vor regasi in structura Raportului.
  2. DESIGNUL CHESTIONARULUI – este faza de proiectare a chestionarului structurat, impreuna cu Clientul
  3. TESTAREA (si RE-DESIGNUL) CHESTIONARULUI – este recomandabila testarea pe un grup-pilot, astfel incat sa ne asiguram ca nu vom inregistra diferente de interpretare datorate limbajului sau semanticii folosite.
  4. COMUNICAREA SCOPULUI SI A METODEI STUDIULUI EOS CATRE ANGAJATI – modul in care angajatii percep efectele studiului este unul din factorii critici pentru succes. Daca acestia cred/sunt asigurati ca in urma lui se vor produce imbunatatiri in climatul organizational, este foarte probabil ca se vor implica cu sinceritate.
  5. CULEGEREA DATELOR – completarea chestionarelor de catre angajati.
    Oferim mai multe metode de culegere a datelor:
    1. Online, in anonimitate - participantii primesc un email in urma caruia se conecteaza pe un site securizat, fara a-si declina identitatea, si completeaza chestionarele;
    2. Online, individualizate - participantii completeaza chestionarele online, lasand si date de identificare;
    3. Electronice, in anonimitate – primite pe email si tiparite de fiecare participant, completate pe hartie si depuse in urne preluate la final de consultantii nostri;
    4. PaP, in anonimitate – “pen and paper” - participantii primesc chestionarele tiparite in plicuri, urmand parcursul de la punctul anterior.
  6. PROCESAREA, ANALIZA SI INTERPRETAREA DATELOR
  7. RAPORTUL FINAL AL STUDIULUI – acest raport va fi insotit si de recomandari privind modul de comunicare a rezultatelor catre angajati.



mesaj sau sunati:
0723 355.556
© 2010-2020 Corporate Performance Solutions