Cursul va pune in corelatie modul personal de organizare cu mediul in care ne desfasuram activitatea. La final, vom vedea oportunitati multiple pentru o productivitate sporita, prin asimilarea unor metode valoroase si pentru cei cu care colaboram direct.
CINE PARTICIPA: manageri sau staff
DURATA: 2 zile
SUBIECTE TRATATE CU PARTICIPANTII:
- Stabilirea cauzelor pentru slaba eficacitate: personale si cele care tin de interactiunea cu ceilalti
- Factorii motivatori care pot determina schimbarea obiceiurilor si agendei personale
- Factorul “energie personala”: relatia dintre stilul de viata, persoanele din mediu si realizarile personale
- Cum sa ne reincarcam bateriile pentru a face mai mult decat minimul necesar
- Matricea lui Eisenhower
- Ce reprezinta Prioritati in ceea ce facem?
- Utilizarea regulii 80-20 in managementul agendei zilnice
- Sa regandim inteligent programul zilnic, saptamanal si lunar
- Trucuri de sporire a productivitatii personale si de echipa
- Utilizarea eficace a emailului si telefonului
- Cum sa limitam influenta superiorilor directi/colegilor care ne “dezorganizeaza”
- Ce ne poate impiedica sa reusim sa aplicam ce ne propunem? – reiterarea cauzelor lipsei de productivitate si metodele de diminuare a efectului lor.
Interesat de acest curs? Doresti sa il personalizam pentru organizatia ta? Contacteaza-ne!