Utilizator
Parola

Leadership

Acest curs practic isi propune sa familiarizeze participantii cu ipostazele in care sunt necesare calitatile de “lider”, respectiv cu cele percepute de un "follower". Prin experiment vor cunoaste si intelege ce asteapta oamenii de la relatia lor cu un manager. Vom provoca crezurile si valorile individuale care stau la baza modului de gandire si actiune a unui manager, pentru a intelege consecintele in fapta ale acestora. Totodata, vom lamuri impreuna cu participantii valorile si motivatiile specifice lor, angajatilor romani, a subordonatilor proprii, pentru a-si armoniza actiunile si asteptarile pe realitatea in care traiesc, si nu pe una ipotetica.

Vom lucra in curs la desavarsirea managerului corect, asertiv, adaptat situatiei, dar cu viziune, care stie sa puna in valoare comportamentele productive ale oamenilor si urmareste sporirea graduala a performantei. Acest manager "corect" stie sa foloseasca inteligent “puterea” atribuita lui - derivata atat din pozitia sa formala cat si din calitatile personale. El nu alearga dupa a fi acceptat, sau a fi puternic, ci pentru a modela prezentul echipei dupa viziunea sa asupra unui sistem performant si etic.

CUI SE ADRESEAZA CURSUL: Managerilor Seniori, Supervizorilor, precum si celor cu potential de evolutie in management (o adaptare a agendei si dialogului va avea loc in functie de participanti);

DURATA: 2 zile

SUBIECTE TRATATE CU PARTICIPANTII:

  • Leadership in compania ta – fapte care conteaza si fapte care perturba performanta
  • Trasaturi care definesc Leadershipul in contextul actual al postului; ce se doreste de la tine?
  • Relatia dintre “Cum gandesc - Cine sunt – Ce fac – Ce obtin”
  • Ciclul Atitudinii – de la crezurile proprii la comportamentele celorlalti in raport cu mine – sau cum devenim victimele propriilor conceptii
  • Factorii care influenteaza comportamentul organizational al oamenilor
  • Elemente specifice ale “culturii muncii” in Romania si cum trebuie intelese si folosite de catre un management eficace
  • Construirea credibilitatii in companie
  • Comunicarea centrata pe cooperare si control – exersarea gandirii si comunicarii asertive
  • Egocentrismul sau gandirea tip “eu mai presus de toti” versus gandirea responsabila pentru cei din jur
  • Trucuri practice pentru a influenta cu succes subordonatii si superiorii actuali
  • Productivitatea unei echipe – o privire asupra tiparelor de colaborare dintre membri, si cum pot fi influentate de lider
  • Lectie practica pentru definirea abilitatilor de Manager-Coach; Tehnicile de instruire eficienta a subordonatilor si colegilor
  • Cum influentam angajatii pentru a-si gasi motivatia pentru performanta;
  • Managerul “autoritar”, Managerul “bun la suflet” si Managerul “corect”
  • Managementul slabei performante – situatii specifice si reactii oportune ale managerului abil si cu viziune.

Interesat de acest curs? Doresti sa il personalizam pentru organizatia ta? Contacteaza-ne!


mesaj sau sunati:
0723 355.556
© 2010-2020 Corporate Performance Solutions