Cursul va trata psihologia oamenilor implicati direct sau indirect in procese de “schimbare organizationala”, in asa fel incat participantii sa isi creioneze deciziile manageriale anticipand aceste reactii inerente; ei vor sti la final sa gestioneze eficient partea lor de responsabilitate in acest proces.
Ne focalizam pe a exersa influentarea pozitiva, spre actiune, a celor care trebuie sa obtina performanta in conditii noi, si, in al doilea rand, vom aborda Imbunatatirea Continua si modul in care trebuie sa acomodam subordonatii si colegii cu acest cadru.
CINE PARTICIPA: manageri
Pentru participanti din nivelul non-managerial cursul se focalizeaza pe imbunatatirea atitudinii si impulsionarea gandirii si actiunii acestora ca si agenti ai schimbarii in organizatie.
DURATA: 2 zile
SUBIECTE TRATATE CU PARTICIPANTII:
- Leadershipul si impulsionarea imbunatatirii continue in business-unit-ul coordonat
- Exercitiul imbunatatirii personale continue: “Nu poti schimba pe nimeni decat pe tine insuti”
- Stadii ale tranzitiei psihologice individuale in situatii de schimbare in mediu si de rol
- Tipologia umana si reactia la “schimbare”
- Comunicarea manageriala in timpul proceselor de schimbare organizationala:
- Tipuri de intalniri cu angajatii si eficacitatea lor specifica
- Strategii de comunicare
- Cum vindem “schimbarea” pentru a preintampina rezistenta colegilor
- Cum propunem unei echipe idei care genereaza schimbare
- Managementul imbunatatirii continue: de la identificarea imbunatatirilor pana la conceperea planului de imbunataire.
Interesat de acest curs? Doresti sa il personalizam pentru organizatia ta? Contacteaza-ne!