Cursul va pregati participantii sa exploateze oportunitatea unora dintre situatiile conflictuale, sa le controleze pe cele potential distructive, sa medieze cu succes conflictele deschise aparute in jurul lor, dar si sa genereze situatii-limita pentru a influenta pozitiv performanta colegilor.
La final, fiecare isi va cunoaste stilul “instinctiv” de reactie la diverse tipuri de situatii delicate, si va descoperi prin exercitiu potentiale noi abordari prin care poate intoarce in avantajul tuturor aceste situatii.
CINE PARTICIPA: manageri
DURATA: 2 zile
SUBIECTE TRATATE CU PARTICIPANTII:
- Situatii in care apar conflicte – Anatomia conflictului
- Aspecte pozitive si aspecte negative ale conflictelor interpersonale
- Diagrama evolutiei conflictului interpersonal
- Manifestari ale distorsionarii gandirii
- Cele 5 tipuri de comportamente de raspuns la starea conflictuala
- Exersarea de comportamente “inteligente” de contracarare a pornirilor conflictuale si formule de exploatare a momentului
- Situatii in care este recomandabila medierea unui conflict
- Abilitatile mediatorului
- Stabilirea cadrului medierii
- Obiectivele si etapele intalnirii de mediere
- Tehnici de amorsare a tensiunilor din timpul medierii
- Cum influentam participantii sa agreeze solutii constructive si cum obtinem acordul final
Interesat de acest curs? Doresti sa il personalizam pentru organizatia ta? Contacteaza-ne!