Abilitatile de negociere reprezinta, in opinia noastra, o particularizare a abilitatilor de comunicare asertiva.
Din experienta noastra, scopul unei relatii de afaceri productive, care tinteste spre rezultate reciproc avantajoase, nu se implineste intr-o singura intalnire de negociere, ci este produsul unei abile interactionari dintre parti, de-a lungul unei perioade mai lungi de timp.
- Este ca un indelung joc de sah in care partenerii sunt cand de-o parte a tablei, cand de cealalta, cand de ambele parti.
Trebuie sa stim sa fim abili in negocierea unui contract, asa cum trebuie sa fim echilibrati in mentinerea relatiei cu furnizorul sau clientul, pentru ca ambii sa obtinem rezultate dincolo de litera contractului negociat.
Participantii vor invata negocierea "face-to-face", precum si modul in care trebuie sa gestioneze o relatie productiva, care sa produca constant rezultate. Ei isi vor analiza eficacitatea propriilor interactiuni atat prin prisma unor jocuri de rol cat si prin discutiile moderate care se desfasoara pe parcurs.
Vom pune accent mare pe exersarea abilitatilor de comunicare utilizate in negociere.
Acest training se adreseaza, cu particularizarea necesara, echipelor de manageri (- expusi la multe situatii de veritabila negociere in activitatea zilnica), celor din Achizitii, din Vanzari sau cursantilor apartinand altor functiuni. Acest curs este recomandat inclusiv celor care trebuie sa isi aseze pe baze productive relatia cu clientul intern.
Teme de reflectie propuse participantilor:
Interesat de acest curs? Doresti sa il personalizam pentru organizatia ta? Contacteaza-ne!