Utilizator
Parola

Managementul Conflictelor Interpersonale

Cursul va pregati participantii sa exploateze oportunitatea creata de unele dintre situatiile conflictuale, sa le previna si controleze pe cele potential distructive, sa medieze cu succes conflictele deschise aparute in jurul lor, dar si sa genereze situatii-limita pentru a influenta pozitiv performanta colegilor.

La final, fiecare isi va cunoaste stilul “instinciv” de reactie la diverse tipuri de situatii delicate, si va descoperi prin exercitiu potentiale noi abordari prin care poate intoarce in avantajul tuturor aceste situatii.

CINE PARTICIPA: staff

DURATA: 2 zile

SUBIECTE TRATATE CU PARTICIPANTII:

  • Situatii in care apar conflicte – Anatomia conflictului
  • Aspecte pozitive si aspecte negative ale conflictelor interpersonale
  • Diagrama evolutiei conflictului interpersonal
  • Manifestari ale distorsionarii gandirii
  • Cele 5 tipuri de comportamente de raspuns la starea conflictuala
  • Exersarea de comportamente “inteligente” de contracarare a pornirilor conflictuale si formule de exploatare a momentului
  • Situatii in care este recomandabila medierea unui conflict

Interesat de acest curs? Doresti sa il personalizam pentru organizatia ta? Contacteaza-ne!


mesaj sau sunati:
0723 355.556
© 2010-2020 Corporate Performance Solutions